Ruby Gets the Picture / Ruby’s Birdie / Max Plays Catch
Сезон 5, серия 3: Bunny Scouts Ruby and Louise get unexpected help from Max in their hunt for an insect. Max's rocket launches interrupt Ruby's quest to achieve her best in badminton. Max’s game of catch with Roger threatens to ruin Ruby’s garden party with Grandma!