Gina Yei "#Rubynumber1"
S1, E6: Ruby Rubí has been depressed because Gina attracts much more attention than her... And it is Cassandra who makes her react. Between them they plan a new video clip, with someone as “excellent” as her and who makes Jayden jealous. Ruby proposes to Jairo to be her partner in the new musical. Jayden will not stay calm with Gina and he does not plan to allow Jairo to occupy spaces that belong to him.