Rule #97: It Takes Two to Stab Yourself in the Butt
S5, E3: Abby is determined to blend the Brady and McCarthy families seamlessly, but Mike's new travel schedule causes some serious growing pains. Phoebe dips a toe back into the online dating pool only to find it's freezing cold. Barbara attends a school function for her son and confronts her ex-husband and her sister. Delia moves forward with in vitro fertilization and engages in a dangerous flirtation that could potentially cause a rift between her and Phoebe.