Running Out of Time
S1, E12: Sadie gives her closing argument in Billy's trial and the jury begins deliberating. Also, Sadie learns about Carolyn's cancer diagnosis, and Tiffany and Cameron defend a woman who murdered her best friend while allegedly sleepwalking.