Running
S2, E1: In 2003 Zoe Jacobs disappeared during her 21st birthday party. Many believe Zoe ran away but others suspect she was murdered. When police officer Sam Kahlil discovers Zoe's backpack, Detective James Cormack is called in to investigate.