Runs In The Family
S7, E15: While Pride and Rita plan their wedding, the FBI arrests Connor (Drew Scheid) in connection to the bar's firebombing as a means of getting to his mother, Sasha Broussard (Callie Thorne), and Rita may be the only person who can save them.