Rusty and the Flying Pirate Monkeys/Rusty's Delivery Day
S3, E19: Rascally monkeys take Rusty's pirate ship on an aerial joy ride with the Bits trapped on board! Rusty and Ruby help Mr. Higgins deliver packages. It's a race against the clock to deliver the most important package of all.