Rusty's Nest Friend Forever / Rusty's Flingbot
Сезон 1, серия 9: When a rare bird builds his nest in a dangerous location and can't be persuaded to move, Rusty and the gang rebuild his habitat. Rusty and Ruby build a cupcake flinging machine that goes out of control.