Ryoma's Assassination? Assassin from the Past
Сезон 1, серия 3: Takasugi joins up with Katsura, Sakamoto, and Izo after making it out of the giant castle Susanoo. Sakamoto is looking for a young man named Seimei who has the ability to travel through time like the chronometer. Takasugi vehemently disagrees with Sakamoto when he speaks passionately about his plan to use Seimei's power to go back in time and make a new age for Japan. Takasugi storms out of t...