S-H--Shipping
S2, E6: JJ’s pressured to date a new student at school who also has cerebral palsy. Maya and Jimmy teach Ray and his girlfriend to think less. Dylan teams with Lafayette alumni to rebel against the school’s “no-prank” initiative.