S11, E9: Join host Peter Sagal as Explorer travels to Mexico, where the war on drugs has had deadly consequences. Visit a remote town where ordinary citizens are taking up arms against drug cartels. Then, head to the plains of Oklahoma, where a very different kind of crime wave is underway — cattle theft. And “Homeland” star Mandy Patinkin is on a mission to help refugees around the world.