S11, E10: Join host Jeff Goldblum as Explorer travels to Japan, where an estimated 100,000 people choose to disappear from society each year. Bryan Christy examines the bizarre phenomenon of the nation’s “evaporated people.” Also, dive deep into the frigid waters of Antarctica in search of crucial data that could help save our oceans. Plus, a lively interview with actor Sam Rockwell.