The Good Doctor Sacrifice
S1, E10: Members of the hospital's surgical team are initially impressed with a charming young doctor, but his true character puts one of them in an awkward position at work. Meanwhile, Glassman feels Shaun needs a little more support with his personal life and suggests he meet with a therapist. However, Shaun is determined to show him that he can do it on his own.