S1, E3: Luke and Helen continue looking for suspects connected to Henry’s former work. Helen is prepared to do anything to get information that will lead her to her son. At the risk of derailing the investigation and despite Susan’s warnings, Henry continues his own search on the sly. Catherine finds comfort in a terminal patient.