Sam Sadler
S7, E24: On an all-new episode of Ridiculousness, Rob, Chanel and Sterling are joined all the way from the UK by YouTube's Sam Sadler to rock out to some "Pins and Needles," get "Scared Forever," and appreciate the little things with "Everything Is Amazing."