Sam
S1, E6: While Captain Lafrey is out, Annie installs a smooth-talking Artificial Intelligence, “Sam,” to manage the office, but Max and Leroy are put to the test when “Sam” turns out to be an evil and powerful force trying to take down the Bureau Underground. All the while, Max is jealous when Leroy makes a new friend.