Samuel L. Jackson
S2, E9: Feherty travels to New Orleans to chat with Samuel L. Jackson on his day off from Quentin Tarantino's film, Django Unchained. They meet at one of The Big Easy's best restaurants, August, and Feherty proceeds to test Jackson's humor and temper as they talk about a whole range of topics.