Sand or Surf
S1, E6: Dating for five years, Krystle and Christopher have been commuting between her Palm Desert abode and his ocean view residence in Santa Monica. Finally ready to shack up, they call upon Reza and Taylor to help them make the decision of sand and mountains or sand and surf.