Sardines
Сезон 1, серия 1: It is the day of Rebecca and Jeremy's engagement party, and everyone (well, nearly everyone) has turned up to the old house to wish them well. Except that one of the bedrooms, the one with all the old baggage in it, has been left unlocked.