Savannah and Brian
S1, E3: With three kids under the age of four, Savannah and Brian have no time to find a home suitable for their growing family. With the school year around the corner the experts Anna, Jen, and Michel scour the city hoping to land a home in a great school district that can be transformed to fit the needs for the very busy and bustling family.