Save the Mule
Сезон 2, серия 9: A drug dealer's operative is taken into custody after she attempted to smuggle cocaine into the U.S. by swallowing drug-filled prophylactics. A man who believes he has been a fugitive from justice for twenty-five years comes forward. A group of cancer victims with a seemingly unwinnable case approach Berlutti for help.