Say It With Frosting!; The Main Mane!
S1, E7: It's Dog's birthday, but things start to get a little sticky when Pony's Magic Bottom turns their building into a giant cake; Pony's majestic mane inspires Dog and Pony to become hairstylists for all of Unicity.