Scarred
S3, E4: The victorious Wessex/Viking forces return to Wessex but there is rancour in the Viking camp - Floki is angry over the alliance with Ecbert and is resentful of the influence that he feels Athelstan has over Ragnar. Princess Kwenthrith makes some calculating political moves following the battle at the Hill of the Ash in Mercia. Visitors from the past arrive in Hederby at Kalf’s invitation.