Scary Monsters and Super Creeps
S1, E6: Mark, Demetri and Wedeck try to find a connection between Janis' attack and a separate attack made on them; Demetri and Gough track down a clue that was foreshadowed in Mark's flashforward; Simon makes contact with a reluctant acquaintance.