FlashForward
White to Play
Mark and Demetri go to Utah to investigate a lead on someone who might have a connection to the global blackout; Olivia sees the man from her flashforward, while Charlie continues to have trouble dealing with hers.
Olivia must decide if a patient's flashforward holds the key to a correct diagnosis and treatment; Demetri and Mark argue over how to interpret their flashforwards, or lack thereof; Nicole returns to work and discloses her shocking future vision.
Mark finds himself on the defense when questioned about the details of his flashforward during a Senate Intelligence Committee hearing; Olivia receives an anonymous message relating to Mark's flashforward.
Mark, Demetri and Wedeck try to find a connection between Janis' attack and a separate attack made on them; Demetri and Gough track down a clue that was foreshadowed in Mark's flashforward; Simon makes contact with a reluctant acquaintance.