School Lies
S6, E14: In an attempt to advance in the CIA, Stan begins playing golf with Senator Buckingham (guest voice Burt Reynolds). Things are going well until Roger accidentally sells the senator’s daughter to a drug lord, forcing Stan to choose between family and his career.