Sea of Ice
Сезон 1, серия 2: In Alaska, Native peoples have long secured resources from the land and sea for their survival. The Apassingoks take to the Bering Sea in search of marine animals to feed their village. Jody Potts-Joseph and her son Denali traverse the mountains on the hunt for caribou. The Jackos teach their daughter her first lessons in hunting. And Marvin Agnot takes his nephew Glyn on a hunt for ptarmigan.