Seabat Enters Tokyo Bay
S1, E6: After the battle with the U.S. Third Fleet, Kaieda arrives at Tokyo Bay to conclude an alliance with Japan. The Japanese government announces to the public a series of events that began with the top-secret Seabat Project.