Seal of the Confessional
S6, E2: A young priest (Hunt Block) faces a moral dilemma when a parishioner confesses to a murder and an innocent man (Lance Kerwin) is charged with the crime. Madlyn Rhue and Bonnie Bartlett guest star. With Angela Lansbury.