Season 1: Episode 8
시즌 1, 에피소드 8: Emily's escape pits Lydia and Cunliffe against one another - which of them can earn the Spartans' trust? Margaret is in trouble, but to preserve her own life might cause another's death. She is faced with a terrible choice.