The Old Cat and Mouse Game / Scooby's Three Ding-A-Ling Circus / Hang in There Scooby
S2, E3: The wicked Cat Man shrinks Shaggy, Scooby, and Scrappy to mouse-size. / The gang wreaks havoc at a circus performance. / Scooby and the gang dodge airplanes and skyscrapers as they ride on a runaway hang glider.