S3, E16: The 118 fights an apartment building blaze and attempts a daring rescue of a blind woman trapped inside. When Athena responds to a simple accident call, she discovers a potentially more sinister crime. Meanwhile, Hen performs a risky medical procedure after an accident at a televised cooking show and Buck meets a retired firefighter and is inspired to reunite him with his lost love.