The Book of Occupation: Chapter Three: Agent Odell’s Pipe-Dream
S3, E3: When Lynne learns that Jefferson brokered a deal with Agent Odell without consulting her first, it begins to put a strain on their relationship. Meanwhile, Anissa and Grace (recurring guest star CHANTAL THUY) have an emotional encounter.