S4, E11: Pope grows suspicious of J when Angela reveals the circumstances of her disappearance. As the threats against Adrian loom larger, Deran scrambles to find a way out. Meanwhile, Craig navigates new complications in his relationship with Renn. And Janine (recurring guest star LEILA GEORGE) takes on a different role in the crew’s latest heist as she plans her future with Colin (recurring guest star GRANT HARVEY).