Season Two: Episode Five
S2, E5: After Eric is forced to openly discuss his sexuality, Taylor must defend his actions on the night of his alleged assault; Anne struggles with the discovery that her son is gay; a critical decision by detectives makes some involved feel as though the worst may be over.