Seasonal Help
시즌 2, 에피소드 9: Much to Amy's (America Ferrera) dismay, Glenn (Mark McKinney) hires Amy's husband, Adam (guest star Ryan Gaul), for some extra help, exposing her in ways in which she is not prepared. Frustrated with the lazy, noncommittal temps, Jonah (Ben Feldman) and Garrett (Colton Dunn) start an employee draft to place bets on who will quit first while Glenn tries to find the perfect person to play Santa at the store for Christmas.