Second Spring
S6, E21: Nels finally loses patience with his henpecked family life and begins a mobile merchant business. During one of his stops, he meets a much younger woman whom is the exact opposite of his own wife. In the process, Nels struggles with temptation and going astray as the relationship blossoms.