Secret State Ep. 1
S1, E1: Deputy Prime Minister Tom Dawkins vows to take on American petrochemical company Petrofex after a devastating accident on British soil. Following the suspicious death of the Prime Minister in a plane crash, Dawkins' understated political ambitions are tested as heavyweights Ros Yelland and Felix Durrell vie for the top job, but neither appears to have justice for the victims at the forefront of their campaign.