Secrets of the Skies
S1, E1: Forget the moon or the stars--every government has even bigger designs in the race to dominate the furthest corners of the sky. Uncover a plane crash in North Carolina that almost triggered nuclear Armageddon, the story of a UFO attack on a U.S. missile base that was suppressed for decades, and a daring Israeli heist to steal a cutting-edge fighter jet--right from under their enemies' noses.