Secrets Revealed
S3, E9: Never-before-seen stories are told as the Tankard clan vault is opened. Jewel hosts Dr. Heavenly of "Married To Medicine" on her new talk show where they see eye to eye on a variety of topics. Meanwhile, Brooklyn throws Diamond a birthday party with a huge surprise gift she’ll always remember.