Сезон 2, серия 12: When a highly respected teacher is found raped and murdered, her high school students and fellow teachers mourn the loss of a gifted educator. But when Detectives Benson (Mariska Hargitay) and Stabler (Christopher Meloni) find a nude picture of the woman in one of her student's homes, they have to question just what types of knowledge she was imparting to her students.