Security Snag
S7, E5: At a Key Largo resort, officers are called to handle a couple who are allegedly causing a disturbance. At an airport in Florida, TSA agents attempt to stop a passenger who's acting erratically at a security checkpoint. At a Utah mountain resort, a skier makes a risky decision on the slopes. At a fast food restaurant in California, a woman insults employees and other patrons, leading to a confrontation.