Seer No Evil
S2, E22: While at the Carnival, the Rescue Rangers visit Cassandra, a fortune-telling Gypsy moth. She makes a series of fanciful predictions for the Rangers ending up with a shocker: Chip will be smashed by an elephant's trunk. Chip is a complete skeptic, but when the predictions for other Rangers start to come true, everyone becomes worried about his safety. Meanwhile, they discover that Quigley, a carnival barker and Abba-Dabba, his trained monkey, are responsible for a series of robberies. As more of the predictions come true, Chip's confidence is undermined. The climax occurs in a Funhouse where Chip put his fears aside to help his friends.