Сезон 3, серия 14: Judge Brown turns to Crane, Poole & Schmidt when he sues a company for not curing his homosexuality; when Clifford Cabot's teenage niece is sexually assaulted, Shirley is hired to prevent her from taking an experimental memory-erasing drug; Denise hunts for the father of her baby.