Separation
S7, E6: Believing Shiranami’s story, Hotaru writes a parting letter addressed to Utakata and leaves Mount Katsuragi. Meanwhile Naruto, still searching for Shiranami, falls into the Magaki Troops’ trap but manages to escape thanks to help from Utakata.