Sequels That Don't Suck
S3, E1: Everyone knows horror sequels suck. Or do they? Fans of films like A Nightmare on Elm Street 3, Psycho II, The First Purge, Bride of Chucky, Scream 2 and Gremlins 2: The New Batch say sometimes sequels are as good or even better than the originals.