Session 1: Ancient Egypt: The Message of “The First Time”
S1, E1: In Session 1 of Graham Hancock’s “Magical Mystery Tour” Gaia+ at GaiaSphere, the acclaimed journalist and author introduces his decades of research and experiences into the magic and the mysteries of ancient Egypt.