The Grand Convergence Session 1: The Rise and Fall of Medical Science
S1, E1: Civilization is at an evolutionary crossroads as we face the human-created 6th Mass Extinction Event. The surprise conclusion for this session pulls the rug out from under conventional science and prepares us to face a new empowering view of who we really are!