Session 3: America Before: The Key to Earth's Lost Civilization
S1, E3: In Session 3 of Graham Hancock's “Magical Mystery Tour” Gaia+ at GaiaSphere he explores how he went from being controversial with archaeologists to becoming overwhelmingly vindicated by recent discoveries.