Session 6: Drawing 5D Geometry
S1, E6: Robert Edward Grant, Gaia+ Gaia is proud to present this GaiaSphere event available for Gaia+ Members. In this session, Robert Edward Grant shares the breathtaking audio he captured while visiting the Great Pyramid, and demonstrates how to draw third, fourth, and fifth-dimensional geometry.